پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4413
-
الف
+

مبارزه با دخانیات؛ محور برگزاری یک جشنواره شد

نخستین جشنواره هنری «ماندگار» با محوریت موضوعی مبارزه با دخانیات برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره هنری «ماندگار» با محوریت موضوعی مبارزه با دخانیات برگزار می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از ایرنا، مدیر هنری نخستین جشنواره فرهنگی هنری «ماندگار» با اشاره به برگزاری این رویداد فرهنگی با موضوع مبارزه با دخانیات گفت: علاقه‌مندان تا 25 مرداد ماه فرصت دارند برای ارائه آثار خود به جشنواره اقدام کنند.

سهیلا لطیفی افزود: نخستین جشنواره فرهنگی هنری ماندگار با همت و مشارکت جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات سازمان شهرداری تهران و گروه فرهنگی هنری ماندگار با هدف کاهش و کنترل دخانیات در تاریخ 13 شهریور با حضور مسئولین این جمعیت و هنرمندان علاقه‌مند و مهمانان ویژه برگزار خواهد شد.

به گفته وی هدف این جشنواره هنری پرداختن به موضوع مبارزه با دخانیات با ارائه یک اثر هنری و تاثیرگذار در بخش های مختلف و رقابت دوستانه بین اهالی هنر و فرهنگ از سراسر کشور است. 

لطیفی گفت: جشنواره ماندگار در دو بخش شامل دکلمه، گویندگی، نمایشنامه و فیلم 100 ثانیه ای و برنامه های رادیویی، عکس، شعر، موسیقی و فضای مجازی برگزار می شود.
جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در سال 1362 به همت چند پزشک و استاد دانشگاه و با امکانات ناچیز تاسیس شد، با وجود مشخص نبودن و نبود امعان نظر کافی جامعه نسبت به مضرات دخانیات در آن زمان، کم‌کم افراد علاقمند از قشرهای مختلف اجتماعی به این جمعیت پیوسته، فعالیت خود را جهت ریشه‌کنی استعمال دخانیات آغاز کردند.

این تشکل غیردولتی، عمده هدفش را مبارزه با استعمال دخانیات و ریشه‌کنی معضل اعتیاد از طریق راهکارهای فرهنگی، آموزشی، هنری و درمانی می‌داند.

ف ا/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر